Screenshot 2024-01-12 15.55.24

Sandjara

Hoe kunnen we je helpen?

Of stel een vraag via het contactformulier

Hoe kunnen we je helpen?
Filter

Goede doelen filter

Terms And Conditions

Retourneren

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa €7,25 per pakket, raadpleeg voor exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en in originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd moeten worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via koopnadja@gmail.com. Wij zullen vervolgens het verschuldigde order bedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig, dan kunnen wij deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij retour goed verpakt is.

Ruilen

Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt contact opnemen met koopnadja@gmail.com. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

Garantie en klachten

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dient u binnen een redelijke termijn contact met ons op te nemen. Een redelijke termijn is in ieder geval binnen een week na ontvangst. Indien u tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een passende oplossing.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten bij ons kenbaar te maken door te mailen naar koopnadja@gmail.com.

Levertijd en verzendkosten

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen voor 12u worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen. Soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren.

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten binnen Nederland bedragen:

€4,50 voor bestellingen door de brievenbus tot een gewicht van 2kg

€6,50 voor pakketten tot een gewicht van 10 kg.

Levering verloopt via de pakketdienst van DHL. over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9.00u en 18.00u plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Betaalmethodes

U kunt uw bestelling op de volgende manier betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan:

-Ideal

-Overboeking

Contact

Wij doen ons uiterste best voor u als klant. Daar hoort bij dat u ons eenvoudig kunt contacteren. Mocht u vragen hebben over het een of ander dan kunt u ons bereiken middel de volgende gegevens:

Webshopnaam:

Tel: 0615537170

Mail: koopnadja@gmail.com

De handelsnaam van ons bedrijf: Sandjara

Onze domeinnaam: www.sandjara.com

Ons vestigingsadres: Vreugdenhilstraat 13, 3864PJ Nijkerkerveen

K.V.K: 84526424