Algemeen
Verkoopmenu
Winkelmenu
Betaling
In het winkelmenu vind je de tab “Betaling”. Vanuit deze tab kom je terecht bij je betalingsinstellingen. In de betalingsinstellingen van jou winkel kies je welke informatie je aan ons verstrekt voor het uitbetalen van jouw verdiensten. Deze informatie is nodig om een opnameverzoek te versturen en om jouw verdiensten te ontvangen.
Opname opties
– Directe bank overschrijving: Vul jouw naam, IBAN en telefoonnummer in. We sturen je eenmalig ter verificatie een betaalverzoek van €0.01 via Whatsapp zodat we er zeker van zijn dat jou verdiensten op de goede bankrekening worden gestort. We sturen je vervolgens een opname bevestiging als het bedrag is overgemaakt.
In te vullen gegevens:
- Naam
- IBAN
- Telefoonnummer
- Tikkie ja/nee: Nee
– Tikkie: liever makkelijk met een Tikkie jouw verdiensten opnemen? Dat kan! Vul dan jouw naam en telefoonnummer in en laat bij Tikkie ja/nee een “Ja” achter. Maak vervolgens net als bij de directe bankoverschrijving een opname verzoek aan met het gewenste bedrag en stuur ons daarna een Tikkie via Whatsapp. We vergelijken het opname verzoek met jouw Tikkie en als deze overeenkomen, betalen we jouw verdiensten uit. We sturen je ook hier een opname bevestiging als de Tikkie is afgerond.
In te vullen gegevens:
- Naam
- Telefoonnummer
- Tikkie ja/nee: Ja
- Stuur na het plaatsen van het opnameverzoek een Tikkie naar 0639791125
Buiten je naam en e-mailadres, worden al jouw gegevens na afronding van een opname uit ons opname systeem verwijderd.
Let op!
Beide opnameprocedures worden dus gestart met een opnameverzoek. Zonder opnameverzoek kunnen wij de gegevens niet verwerken in het systeem. Het enige verschil tussen de twee methodes is dus alleen de uiteindelijke overschrijving. Via een Tikkie regel je dit zelf, via een bankoverschrijving wordt dit door ons geregeld.